ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕ ΕΔΩ
Γραφείο Τύπου 2019
02/12/2019
Το ΕΒΕ Λευκωσίας στο Βερολίνο για βιομηχανικό και εταιρικό branding

Με εξαιρετική επιτυχία στέφθηκε η ενημερωτική επίσκεψη του ΕΒΕ Λευκωσίας στο Βερολίνο μεταξύ 25-27 Νοεμβρίου 2019 . Η επίσκεψη εντασσόταν στα πλαίσια προγράμματος κατάρτισης με θέμα  «Branding - Creating, Building and working on Brands for Enterprises and Industries. Learning from German companies’ experience». Η προδιαγραφή του Προγράμματος εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε  διαλέξεις με διακεκριμένους επαγγελματίες και ομιλητές στον χώρο του branding όσο και επισκέψεις σε βιομηχανίες /  επιχειρήσεις για την στρατηγική του Branding.  

Μέσα από τις διαλέξεις και επισκέψεις οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να αποτυπώσουν τη σημασία του branding που είναι μια διαδικασία για να δοθεί νόημα σε συγκεκριμένες εταιρείες/οργανισμούς /προϊόντα/ υπηρεσίες με τη δημιουργία και διαμόρφωση ενός brand στην αντίληψη του καταναλωτή. Έγινε επίσης ξεκάθαρο με τον πιο εμφαντικό τρόπο  ότι το branding δεν είναι διαφήμιση και μάρκετιγκ καθώς αποτελούν ένα μικρό μέρος της όλης διαδικασίας.

Επίσης σημαντική ήταν η αναφορά στην  εξέλιξη των αγορών και οι επιδράσεις στις επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες όπου οι  κατασκευαστές οχημάτων εξελίσσονται σε mobility provides.

Η εταιρική στρατηγική και η στρατηγική branding πρέπει να κινούνται παράλληλα και να επιτυγχάνουν και οι δύο τους εταιρικούς στόχους, καθώς το brand, η καινοτομία και η ανάπτυξη είναι συνυφασμένες. Γι’αυτό πολλές φορές το branding έχει επιδράσεις από τα πρώτα στάδια του σχεδιασμού της εταιρικής  στρατηγικής, αλλά και στον σχεδιασμό των  ίδιων των προϊόντων ή υπηρεσιών.

Επισκέψεις

Πολύ αξιόλογες ήταν οι επισκέψεις σε βιομηχανίες όπως η Florida-Eis,  μια από τις πρώτες βιομηχανίες στην Ευρώπη που έχουν μηδενικές εκπομπές αεριού και στηρίζουν το brand τους στον σεβασμό  για την  οικολογία και το  περιβάλλον . Εξαιρετικού ενδιαφέροντος ήταν η επίσκεψη  σε φορείς που ασχολούνται με το branding περιφερειακών προϊόντων και ο συσχετισμός με την ευρύτερη Στρατηγική branding του Βερολίνου.

Διαλέξεις

Εξαιρετικές ήταν οι διαλέξεις από ειδικούς σε θέματα branding που κάλυψαν διάφορες πτυχές του αντικειμένου όπως Στρατηγική Branding , Βιομηχανικό Branding , branding σε σχέση με την έρευνα, brand ντιζάιν και εταιρική ταυτότητα,  branding μέσα από ψηφιακά κανάλια  , branding περιφερειών και περιφερειακών προϊόντων και νέοι τομείς branding.

Εντυπωσιακές ήταν  οι παρουσιάσεις  των Jörg Dohmen, Head of Brand and Customer Institutes  της BMW Group που ανέπτυξε το θέμα «Brand Development: The BMW experience» και την πελατοκεντρική στρατηγική του ομίλου,  του  Sacha Moser, ιδρυτή της  Foundry Berlin με θέμα  «Brand Design, Brand development and corporate identity» και του καθ. Michael Hafner του Πανεπιστήμιου του Βερολίνου με θέμα «Branding linked to research».